Sunday, June 12, 2011

AF9 - Yang Terakhir??


Hello lovely Followers and Blogwalkers,

Hari ni I nak bercakap ttg Akademi Fantasia 9. it is stated that AF9 ni adalah AF yg terakhir.
so with so many rumours and extra publisity given to this AF, actually Astro telah berjaya
menaikkan rating AF9 kali ni berbanding masa AF8 dulu.

with 4 finalists of AF, the super fantastic Hazama, the extravagant voice of Fina, Lena the gurl rockers and tidak dilupakan Azri yang ala2 FT tu, mereka semua ni akn melangkah ke pentas
final pada malam ni di Putrajaya. Pesona mereka berempat tak dapat dinafikan lagi, semua ada gaya, ada bakat yg hebat2 belaka. Setengah dari mereka sudah ada pengalaman dan ada juga yg baru lepas dari sekolah. tapi semua itu tidak penting kerana pengukur kehebatan mereka adalah pada pentas malam ini!

Juara yang bakal dijulang AF malam ini adalah juara yang punya ribuan peminat, mungkin dia bagus dalam nyanyian atau mungkin dia hanya bagus dalam menarik peminat. tapi itu semua kita tak kisah kerana bakal penentu nasib meraka adalah bila mereka kluar dari AF nanti.

Kita yang membesar dengan AF sudah terang2 tahu yang ada jadi juara tapi tak berjaya, dan juga bukan juara sekarang dah hebat belaka! so ape2 pun all da best to the finalists AF tonite.

AF mungkin sudah berakhir, mungkin tidak... kerana bak kata Aznil sendiri AF ni penuh dengan kejutan. manalah tau kan, ade AF10 ke ataupun AF nak buat macam maharaja lawak ke.. yang dimana juara2 bertanding sekali lagi untuk jadi the best stars of AF.. hehehehe - suggestion untuk Astro ni!

Anyway all da best, i hope semua enjoy the show tonite... :)




with love,

syaida...


p.s. tgh siap sedia nak tgk AF malam ni.. :) siapa juara agaknye???

No comments:

Post a Comment