Wednesday, July 2, 2014

BAKAL TERBIT OGOS INI!


Ini dia cover novel AKULAH SI JELITA atau LARA JELITA (tajuk lama bagi yang tak tahu)
yang bakal terbit Ogos 2014.

Lepas raya bolehlah korang serbu kedai buku beli tau!


Nah nak bagi sikit sinopsis buat anda yang tertanya-tanya novel ini tentang apa.

SINOPSIS

Kesat air matamu, Jelita! Orang yang sepatutnya menangis, Asfahan. Dia harus menjilat setiap dosa yang dia tinggalkan buatku. Luka ini terlalu lama. Kini, masa untuk melunaskan dendam. Bukan lagi meratap tangis. – Jelita

Aku ingin merasainya. Aku amat merinduinya. Biarpun hatiku telah digilis berkali-kali, aku tetap menyimpanmu jauh di sudut hati. Aku teringin menjadi yang dicintai dan dibelai dengan penuh kasih sayang. Berikan aku sedikit cinta… - Lara 

Adakah ini balasan yang adil buat aku? Ya ALLAH… sungguh aku manusia berdosa. Bila cinta itu masih boleh dipupuk, aku sia-siakan. Bila cinta itu jadi dambaan, aku ditolak seperti sampah yang kian membusuk! Maafkan aku kerana tidak mampu berhenti daripada terus mencintai kau! – Asfahan

Untuk PRE-ORDER:

ANDA BOLEH KE LAMAN WEB INI http://bit.ly/1o3zyyh

ATAUPUN

Boleh PM saya di laman facebook




No comments:

Post a Comment